sobota, 6 kwietnia 2013

WebcamToy.com

Heeeej ! Dziś posta wyjątkowo piszę na notebook'u :) Zwykle piszę na iPadzie , ponieważ zainstalowałam bloggera i ogólnie zdjęcia są fajniejsze .
Bardzo przepraszam , że wczoraj posta nie było , ale jakiś taki przymulony dzień był . Nadrobię to i jeszcze dziś wieczorem pojawi się post .
Piszę do was , gdyż od czwartku (?) jaram się z koleżankami webcamtoy.com . Zdjęcia są mega ! Pokażę wam tylko te w miare "normalne" ;p
W czwartek założyłam też konto na YT i będę dodawać filmiki . Zaraz dodam podstronę z adresem mojego kanału . Oczywiście filmiki będą też na blogu . Dziś zamierzam dodać filmik "Pytania i Odpowiedzi" . Moje mordki (czyt.przyjaciółki) napisały mi pytania i ja na nie odpowiem .

 
 
 
 
 

 



 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz