wtorek, 2 kwietnia 2013

Ask me !

Heeej ! Dostałam pare fajnych pytań na http://ask.fm i postanowiłam odpowiedzieć na blogu :)

1.Jak reagujesz na krytykę ? Zachowujesz spokój czy wręcz przeciwnie ?
Hmm , kiedyś na krytykę reagowałam płaczem , smutną miną i popsutym humorem . Teraz , gdy jestem starsza , wiem , że na krytykę trzeba reagować spokojnie . W moim przypadku często po prostu olewam tę osobę .

2.Wydajesz się być osobą pewną siebie i odważną . Taka naprawdę jesteś ?
Na blogu - owszem jestem odważna i pewna siebie , w realu - może jestem odważna i pewna siebie , ale musiałabym popytać przyjaciół .

3.Lubisz czytać książki ?
Uwielbiam ! To fantastyczne uczucie , gdy wczuwasz się w sytuację bohaterów - odczuwasz ich emocje i "razem" przeżywacie przygody . Moi przyajciele śmieją się , że u siebie w pokoju mam prywatną bibliotekę . To prawda , mam dużą kolekcję książek , często są to kryminały , horrory czy fantasty .

4.Ulubiona bajka z dzieciństwa ?
Mam jakiś dziwny sentyment do bajek Disney'a . Bardzo lubię , co ja piszę , wręcz kocham "Królewnę Śnieżkę" czy "Piękną i Bestię" . Do tej pory oglądam je razem z młodszą siostrą . Wczoraj na przykład oglądałyśmy "Kopciuszka".

5.Ulubiony przedmiot w szkole ? Wyjaśnij dlaczego
Lubię j.polski i j.angielski . Polski , ponieważ lubię uczyć się o zasadach poprawnej polszczyzny i kocham lekcje o literaturze . Angielski , gdyż marzę o tym , by wyjechać choć na kilka dni do UK . Mam nadzieję , że w gimnazjum i liceum opanuję język do perfekcji .

7.Gdzie widzisz siebie za pięć lat ?
Widzę siebie na studiach . Zdecydowanie na studiach . Marzę o czymś związanym z ... ale może
lepiej zachowam je dla siebie :)

8.Co cię najbardziej śmieszy ?
Wygłupy moich przyajciół . W szczególności Natali , Sławka i Kasi :D

+ mam dla was zdj pięknej Bellatrix Lestrange







2 komentarze:

  1. Zapraszam na: http://www.jesss96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale łądne zdjęcia convers-ów.

    Zapraszam :http://wymownemilczeniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń