sobota, 30 marca 2013

Dlaczego ja ?

Heeei <3 Pisze drugi raz , gdyż dopadła mnie nuda . Wcześniej robiłam pare fotek , oglądałam tv ... Jeśli mowa o oglądaniu . Kiedy moja młodsza siostra przyjechała z lekcji tańca , zaczęłyśmy oglądać "Dlaczego ja" . Nie wiem czemu , ale te historie raz mnie ciekawią , a raz doprowadzają do śmiechu . Za to moja siostra kocha tego typu seriale . Dżizys , nie przyznaję się do niej :p Oprócz tego razem zrobiliśmy sałatkę warzywną czy jarzynową xD nie ogarniam , ja nazywam ją warzywną , bo są warzywa ,a moja ciocia mówi jarzynowa . Więc jeśli są osoby chętne na spróbowanie , zapraszam wszystkich z woj. kujawsko-pomorskiego .:)
P.S. Ja chce już zobaczyć Kinie i Monie , moje mordki :(









1 komentarz:

  1. hejj, super blog i chętnie bym zaobserwowała, ale nie ma tego gadżetu :<

    OdpowiedzUsuń